با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ مجلس طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را زودتر اجرایی کند
زیارت عاشورا

استاندار یزد

استاندار یزد با اشاره به اینکه مشکلات مالی تنها دغدغه فرهنگیان در نظر گرفته نشود، گفت: مجلس نباید طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را به تأخیر بیاندازد.

به نقل از تسنیم :سید‌محمد میرمحمدی ظهر امروز در دومین همایش هم‌اندیشی فرهنگیان استان یزد با بیان اینکه همدلی و همزبانی از جمله الزامات هم‌اندیشی است، گفت: فرهنگیان باید در جلسات هم‌اندیشی خود بیش از پیش نسبت به بررسی ابعاد وسیع مسائل و دغدغه‌های آموزش و پرورش بپردازند تا مسائل مالی به عنوان تنها خواسته فرهنگیان در نظر گرفته نشود.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان جامعه فرهنگی در استان یزد افزود: مجلس نباید طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را به تأخیر بیاندازد.

استاندار یزد با اشاره به اهمیت توجه به افت درآمد و افزایش هزینه کارمندان بازنشسته به ویژه فرهنگیان تصریح کرد: تعیین راهکارهای مطلوب و اجرایی از مهمترین وظایف جلسات هم‌اندیشی فرهنگیان است.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات هم اندیشی و انتخاب شیوه گفتمان به عنوان راهکار بررسی مشکلات و خواسته فرهنگیان از مهمترین هنرها و ارزشمندترین توان فرهنگیان استان یزد است.

استاندار یزد با اشاره به ضروت ارتقای پرورش و تربیت در جامعه ادامه داد: ما باید با در نظر گرفتن شرایط کنونی جهان نسبت به مهار مسائلی که ما را بیشتر تهدید می‌کنند، اقدام کنیم.

وی توجه به مسائل تربیتی و پرورشی را ضرورت‌های امروز و فردای جامعه عنوان کرد و گفت: پایداری باورهای علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی اقشار مختلف جامعه به ویژه مسئولان نظام و جوانان نشات گرفته از فعالیت مستمر و پویای فرهنگیان است.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 26 تير 1394برچسب:, | 10:53 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |